Saturday, March 20, 2010

Intr-o sambata cu soare

Primavara. De cate ori am auzit cuvantul asta in ultima vreme. Iata ca a venit in sfarsit. Ma gandesc la cum zambim cand este soare si la cum zambim cand este innorat. Doua zambete complet diferite. Cred ca sunteti de acord cu mine. Dupa o iarna lunga, vom aprecia altfel razele calde si floricelele pe care le vedem, chiar daca putine in Capitala noastra cea de toate zilele. Chiar si asa, ce faci intr-o sambata cu un soare superb si esti intr-o stare nu tocmai buna, pentru ca problemele din viata cotidiana, specifice unui an dificil ca 2010, te afecteaza. Nimic. Cel putin pana acum. Incerc totusi sa apreciez prezentele din jurul meu, prietenii mei. Si imi dau seama cat de norocos poti fi daca simti ca ai prieteni, si nu doar unii simpli, ci unii pe bune. Deci, la momentul asta am doar prieteni, prieteni buni. Apreciez asdar razele acestea calde si frumosul de afara cu zambete, zambete care nu mi se pot lua de nicio problema sociala si nici de piata grea. Azi vreau sa nu mai conteze nimic, decat soarele, eu si prietenii mei. Ei nu pot fi numarati ca unitatile de pe cardul de la banca si nu-i poti vedea in monitorul de la bancomat. Ei sunt aici, langa tine, atunci cand iti este greu si cand te simti coplesit de ceea ce se intampla afara si te implica si pe tine, fie ca poti controla asta ori ba. Da, ei sunt "banii" tai de zi cu zi. Sa-i "cheltuim" cu spor, prin zambete de primavara! :)

No comments:

Post a Comment