Tuesday, July 17, 2012

Crezul stiintific. Se schimba oamenii ori ba?!


O Doamne, de cate ori am auzit oare treaba asta?!! Se schimba cineva sau doar pretinde ca se schimba? Oamenii, de fapt, se pot schimba? Parerea mea, stiintifica, este ca nu. Nimeni nu se poate schimba, ce putin, nu in asa fel incat chiar sa conteze.

Calapodul. Ala dupa care se fac frumosii nostri pantofi, are marimi, are latimi, are lungimi, toate fixe. Asa si oamenii, sunt facuti dupa o ecuatie, iar asta nu se schimba. E ca si cum eu ma definesc cam asa: E+N=S. Adica mama si cu tata, egal eu. E matematic, e ADN, corpul meu, cu toate fluidele si sertarele creierului meu, e comportamentul meu, e temperamentul meu, sunt eu, cu tot ceea ce am dobandit. Si am pastrat din tot ce am dobandit doar ce a putut ecuatia mea sa tina. De ce incalcam reguli? Pentru ca asa suntem. De ce ne facem rugaciunile seara? Pentru ca asa suntem. Fiecare dintre noi crede in ceva. Eu spre exemplu cred ca Dumnezeu nu e la Biserica. Sau mai cred ca iubim o nevoie. :) Ca ajungem sa iubim o persoana pentru ca ne satisface una sau mai multe nevoi, fiecare cu ale sale. Deci, acum in sens invers, iubire=necesitati, iar la necesitati putem gasi milioane de combinatii pentru a forma o ecuatie, fiecare pe a lui. Pentru un rezultat pozitiv, minus cu minus la matematica intodeauna a facut plus. Nu-i asa ca e ciudat?! Dar acest lucru nu se va schimba niciodata, asa cum nici ecuatia trupusorului nostru nu se va schimba, tot dupa ea vom functiona, cu plus, cu minus, cu minus minus, sau cu prea plus.

Revenind la rezultatul pozitiv. Ce vrea sa insemne asta? Spre ce tind toti oameniim – spre fericire, deci avem totusi un singur scop, + infint ecuatii spre un singur rezultat: + fericire. Ei si aici, desi rezultatul se cheama la fel, doar pentru ca exista cuvantul, si anume fericire, asta poate sa insemne + infinit rezultate. Atatea ecuatii, tot atatea rezultate pentru fericire. Definitii, cum li se spun aici, in carti, evident, nu cele stiintifice. :)
Traim, zambim, tresarim, gandim, iubim, dorim, speram, reactionam la ceea ce ii convine ecuatiei noastre. La ceea ce ne face pe noi sa fim, la ceea ce suntem noi, fie ca ne place ori ba, iar daca nu putem accepta asta dupa egal, atunci n-o sa avem nici rezultat. Ori ba, oamenii nu se schimba, nici tu, nici eu, nici ea, nici el.

No comments:

Post a Comment